Sunday, August 9, 2009

2009年自己睇過的首輪電影 - 1

想講一下今年自己係戲院睇過嘅電影 –

殺人犯

必然要先講這一套, 無可否認, 本來的確係今年港產片話題之作, 但口碑大家有目共睹…..係網上 forum 見到話有人係編劇嘅 facebook 網頁上留下一啲具有人生攻擊字句, 其實又唔需要. 就算一套幾爛嘅戲, 都有人會喜歡, 又何需如此 ?

我個人覺得戲的確拍得很差, 問題主要出在劇本上, 有睇嘅人相信大家都知道何處出問題, 不多講, 我反而認為相當可惜嘅係 – 白白浪費咗頭半段鋪排 。其實電影頭半段的鋪排是非常出色, 很欣賞一幕幕帶點血腥暴力的場面, 令人想像到底兇手何以要如此兇殘虐殺受害人, 同男主角有咩血海深仇…..

當謎底解開時, 我記得當時的感覺很突兀, 加上全院大笑嘅氣氛 (我冇笑, 因為好疑惑, 笑唔出….), 腦袋有一下好似以前粵語殘片嘅行電聲 “砰隆轟”....因咩事將自己嘅劇本弄致如此不堪 !

其實有好多誰是兇手嘅說法, 就算妳話係鬼, 我都覺得無問題 (就好似C+偵探咁, 觀眾大家都收貨, 係咪 ? )解開謎底時, 所有事情都變成不合理, 且說服力不足, 就算要報仇, 都應該算係男主角老爸身上, 同男主角跟本無關, (印象中冇提及男主角老爸還係唔係在生, 有錯請見諒), 唔會小時因為一件食泥事件而會部署一生復仇計劃啩 ? 而且當中需要非常多嘅巧合以及運氣, 兇手先可以接近男主角而報仇, 咁, 兇手跟本唔需要有啲咩計劃, 一切都係天嘅安排….

看到一篇倪匡專欄, 提及寫推理小說的問題, 唔….編劇小姐應該看一看, 然後再多看看書本, 廣開眼界及視野, 應該會好一點. 在此特別引述倪匡這篇文章分享一下吧.

0 comments:

Post a Comment